Milka z zimową aktywacją charytatywną

Milka z zimową aktywacją charytatywną

Świąteczna kampania marki Milka obejmuje szereg działań charytatywnych, w tym zbiórkę wspieraną przez influencerów, specjalne wydanie programu „Milionerzy” w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego w filmie „Listy do M.”. Kampania jest również wspierana przez reklamy w telewizji i digitalu.

Akcja charytatywna „Podzielmy się delikatnością w te Święta”, prowadzona za pośrednictwem platformy Siepomaga.pl, ma na celu modernizację Domów Pomocy Społecznej dla seniorów. Zbiórka jest realizowana we współpracy z Fundacją Święty Mikołaj, a influencerzy tak jak Marta Żmuda Trzebiatowska i Janina Daily pomagają w jej nagłośnieniu. Milka zobowiązała się do zasilania zebranych środków dodatkową kwotą 400 tys. zł.

Dodatkowo, specjalny odcinek „Milionerów” z udziałem aktorów z filmu „Listy do M.” przyczynił się do zebrania 250 tys. zł, które zasiliły konto fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Kampania Milka jest przykładem wielokanałowych działań charytatywnych, które mają na celu wsparcie potrzebujących i wpisują się w prospołeczne DNA marki. Działania te pokazują, jak ważne jest pomaganie lokalnym społecznościom i organizacjom charytatywnym, szczególnie w okresie świątecznym.

Przeczytaj artykuł: https://nowymarketing.pl/milka-z-zimowa-aktywacja-charytatywna/

wspierają nas:

partnerzy
media
osobistości

Strona internetowa współfinansowana ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Korpusu Solidarności – Program Wspierania i Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego na lata 2018-2030