o nas
o inicjatywie
Walczymy przeciwko wykluczeniu od 2018 roku.
Święty Mikołaj dla Seniora powstał z inicjatywy Roksany i Mateusza Góral, którzy początkowo pragnęli wesprzeć 70 Seniorów z warszawskiego domu pomocy społecznej w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Niedługo później okazało się, że chętnych do niesienia pomocy jest dużo więcej, dzięki czemu do małej, oddolnej akcji dołączyło 2 000 Mikołajów, przygotowując łącznie 1132 prezentów!
W kolejnych latach zdawaliśmy sobie sprawę, że liczba potrzebujących jest ogromna, a marginalizacja tej grupy społecznej stanowi rzeczywisty, ale mało nagłośniony problem w Polsce. Postanowiliśmy, że chcemy nieść pomoc potrzebującym podopiecznym domów opieki przez cały rok i dzięki ogromnemu zaangażowaniu i odzewowi na nasze działania, mała inicjatywa przekształciła się w Fundację.
Dzięki Wam, z dumą możemy powiedzieć, że pomagamy nie tylko od święta.
Nasza praca ma na celu przypomnienie wszystkim o obecności osób starszych, schorowanych i samotnych oraz pomaganie im przez cały rok. Wierzymy, że nagłaśnianie problemu realizowanymi kampaniami społecznymi pomaga im odzyskać wiarę w dobro, radość życia i poczucie uchronienia od zapomnienia i samotności.
Wspierając naszą fundację, możesz pomóc nam działać na coraz większą skalę i zapewnić potrzebującym Seniorom i podopiecznym domów opieki pomoc i wsparcie, których potrzebują.
założyciele

roksana góral


mateusz góral

Jak pomagamy?
Mądrze
Współpracujemy w bliskim kontakcie z placówkami opieki, aby dokładnie poznać ich potrzeby i skutecznie nieść wsparcie dla seniorów tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.
Skutecznie
Dzięki ogromnemu zaangażowaniu naszych wolontariuszy i przede wszystkim naszych darczyńców – jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać na bieżące potrzeby domów opieki społecznej.
Transparentnie
Regularnie dzielimy się efektami naszych działań na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych – zależy nam na budowaniu połączeń między naszymi darczyńcami, a podopiecznymi placówek oraz samymi placówkami opieki.
Poznaj nasz zespół

Anna Goliasz - Kurek
Office Managerka | Wsparcie dla zespołów
Od 2024 roku w Fundacji wspieram zespoły i dbam o sprawne funkcjonowanie organizacji. Moje podejście cechuje otwartość, pozytywna energia i gotowość do działania. Po godzinach zgłębiam temat samorozwoju i kobiecej ścieżki życia. Moją pasją jest tworzenie przestrzeni, w których kobiety mogą się spotykać, inspirować i wzajemnie wspierać.

EMILIA ŻYGADŁO
Koordynatorka Wolontariatu
W Fundacji pełnię rolę Koordynatora Wolontariatu. Moje zadania obejmują organizowanie wszelkich działań, które Fundacja chce zrealizować oraz wdrażanie projektów i inicjatyw dla Domów Pomocy Społecznej. Moim celem jest stworzenie przestrzeni do rozwoju, kreatywności i wspólnego działania w przyjaznej atmosferze. Z chęcią przyjmuję wszystkie pomysły i staram się, aby każdy miał możliwość wniesienia swojego wkładu w naszą wspólną pracę. Po godzinach prowadzę zajęcia pilates, co daje mi ogromną satysfakcję. Moja praca w fundacji oraz pasja do pilatesu łączą się w piękny sposób, pokazując, jak umysł, ciało i duch potrzebują harmonii oraz równowagi, by osiągnąć pełnię życia.

Wioleta Kujko
zajmuję się organizowaniem działań naszych wolontariuszy między innymi podczas corocznej Akcji Listy. W wolnych chwilach lubię sięgnąć po kryminał lub obejrzeć Marvela.

Julia Kucharska
Specjalistka ds. Social Media
W Fundacji dbam o komunikację w mediach społecznościowych. Tworzę treści, prowadzę newsletter i dbam o spójny wizerunek. Doświadczenie z zakresu kreacji medialnej łączę z wiedzą psychologiczną, którą zdobywam obecnie na studiach. Prywatnie miłośniczka tańca, natury i zdrowego stylu życia.

Dominika Habor
Młodsza Specjalistka ds. IT
W Fundacji zajmuję się koordynowaniem zmian, publikacją wpisów i aktualizowaniem treści na stronie www. Współpracuję z Wioletą podczas Akcji Listy wspierając ją w zakresie działań na platformie. Prywatnie jestem fanką seriali kryminalnych i medycznych, a w wolnym czasie lubię czytać książki dotyczące samorozwoju.

Magdalena Góral
Główna Graficzka Kreatywna
Wspieram Akcję oraz Fundację od samego początku. Staram się wiecznie gonić i ubierać pomysły zespołu oraz pilnować zgodności ze stworzonym key visual akcji.

Bartosz klofczyński
Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowych
W Fundacji pracuję od 2024 roku. Jako Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowych zajmuję się kompleksowym zarządzaniem i kontrolowaniem procesów finansowych związanych z fakturowaniem oraz rozliczeniami. Prywatnie pasjonat sportu.

Natalia Makowska
Dyrektorka ds. Relacji z Darczyńcami
W Fundacji pełnię rolę Dyrektora ds. Relacji z Darczyńcami. Doświadczona menedżerka z 10-letnim stażem w sektorze NGO, specjalistka w zarządzaniu relacjami i pozyskiwaniu funduszy. Prywatnie pasjonatka podróży, rowerów i zwierząt – w domu mam trzy psy i dwa koty. Społecznie działam jako kurator społeczny w sądzie rodzinnym, gdzie angażuje się w pomoc dzieciom i rodzinom.