newsy z życia fundacji

Poszukujemy PR & Social Media Managera – oferta pracy!

praca PR manager NGO fundacja Święty Mikołaj dla Seniora

Fundacja Święty Mikołaj dla Seniora poszukuje PR & Social Media Managera!

Chcesz pracować zdalnie lub w trybie hybrydowym, jednocześnie pomagając w budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji non-profit? Fundacja Święty Mikołaj dla Seniora szuka PR & Social Media Managera, który pomoże nam zwiększać świadomość o naszej misji wspierania seniorów w Polsce. To wyjątkowa okazja dla osoby z doświadczeniem w obszarze PR i marketingu, aby dołączyć do fundacji, która zmienia życie potrzebujących na lepsze.

Miejsce pracy:

  • Zdalnie (z możliwością pracy hybrydowej z biura w Warszawie)

Forma zatrudnienia:

  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B

Wynagrodzenie:

  • Do negocjacji – adekwatne do doświadczenia i wyników.

Kogo szukamy?

Idealny kandydat na stanowisko PR & Social Media Managera powinien posiadać:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku PR Managera lub Social Media Managera, najlepiej w agencji marketingowej lub korporacji.
  • Umiejętność tworzenia i realizacji strategii PR oraz skutecznej komunikacji w social mediach.
  • Doświadczenie w koordynacji działań marketingowych i PR-owych, zarządzaniu zespołem oraz kampaniami promocyjnymi.
  • Doskonałe zdolności w budowaniu wizerunku marki, nawiązywaniu relacji z mediami i współpracy z influencerami.
  • Kreatywność, strategiczne myślenie oraz umiejętność tworzenia angażujących treści.
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych online oraz skutecznej promocji na platformach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok.
  • Umiejętność analizy danych, monitorowania wyników działań oraz dostosowywania strategii komunikacyjnych.

Co oferujemy?

Praca w Fundacji Święty Mikołaj dla Seniora to nie tylko możliwość pracy zdalnej, ale również:

  • Elastyczny czas pracy z opcją pracy hybrydowej z biura w Warszawie.
  • Możliwość zatrudnienia osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (OZON).
  • Swobodę w kształtowaniu strategii komunikacyjnej oraz marketingowej Fundacji.
  • Możliwość zarządzania własnym zespołem oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań w obszarze PR i social media.
  • Przyjazne środowisko pracy pełne ludzi zaangażowanych w realizację misji społecznej.

Jak aplikować?

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kontakt@swietymikolajdlaseniora.pl. Na zgłoszenia czekamy do 31.10.2024.

Nie czekaj – dołącz do nas i pomóż budować pozytywny wizerunek fundacji, która wspiera seniorów w całej Polsce!

Przewijanie do góry